Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan... !



11 Ayın Sultanı Mübarek Ramazan-ı şerif 1 senelik özlemin ardından bütün haşmetiyle geldi ve bizleri gerek manevi yönden gerekse sıhhat yönünden oldukça huzura, rahatlığa sevketti.

Oruç tutmanın zevki, dini ibadetlerin yerine getirildiği bu güzel günlerin tadı damaklarda kalıyor.

Hasret ve özlemi çekilen, senede bir defa gelen ve yapılan bu ibadetin maneviyatı o kadar büyük ki, sevabına nail olmak ise ayrı bi güzellik.


Herkese hayırlı ramazanlar diler, Cenab-ı Haktan tüm islam alemine manevi yönden huzurlu ve sağlıklı günler niyaz ediyorum.

Yorumlar

  1. Merhaba, bloğunuz çok güzel, tebrik ederim. ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Beni mazur görün ama merak ettiğim bişey var, bloguma nereden nasıl ulaştınız bi arkadaş tavsiyesi ile mi yoksa tesadüfen mi oldu?

    YanıtlaSil
  3. Tesadüfen blogları dolaşırken rastladım bloğunuza. Ben de yeni sayılırım henüz..

    YanıtlaSil
  4. O zaman hayırlı uğurlu olsun yeni blogunuz. Güzel yazılarınızı keyifle okuruz umarım. Takibe aldım blogunuzu bilginiz olsun ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler, beklerim bloğuma:) ben de sizin bloğunuzun takipçisiyim.:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sende karala bişeyler ☺