26 Eylül 2007 Çarşamba

neden toZLu DefteR..?

tozludefter | 13:14 | Best Blogger Tips
Tozlanmış vede yıllanmış defterlerimizi hep saklamışızdır ve üzerlerine bir iki kalem tozuda mutlaka bulaştırmışızdır yada bi şekilde bulaşmıştır. Ama yazı olarak ama kir pas olarak. Kimi zaman hayatımızı sığdırmışızdır o tozlu sayfalara, kimi zamanda hayata hazırlandığımız anları... Yani okulda karalamışzdır bir kaç satır bir kaç sayfa. Zaman hızla akıp geçmiş ve ardına bakmaya korkar olmuşsundur. Ya acılar gizlidir geçmişinde yada tatlılar vardır allerji yapacak derecede. Nihayetinde büyüyüp kocaman olmuşuzdur ve artık "Atta" gitmeler, Lolipop şekerler yemeler, Tahtrevallilere binmeler, Dönme dolaplarda dönmeler devri kapanmıştır. Şimdi artık kocaman adam olduk yada kadın olmuşuzdur. İş hayatının zorlu maratonunda girmişizdir ve halende koşmaktayız yada o maratona hazırlanmaktayız. Evlenip çoluğa çocuğa karışmışızdır ama evliliğe adım atmadıysakta ya yalnızızdır yada yanı başımızda sevgilimiz vardır. Seni terk etmeden önce veya ayrlma kararını almadan önce yanınızdadır. Hayat böyle işte sevdiklerin bu gün belki yanındadır ama yarın ne olacağı hiç belli olmuyo uzun lafın kısası sakız gibi uzadıkça uzamış bu yazıya son noktayı koymak istiyorum. Benimde tozlu defterimde meltem esintisi gibi yaşadıklarım geldi geçti ve artık köşeye attığım defterimin tozlarını silme vakti geldi. Neden iki hoh hoh bi püf püf yapmaklada bu tozlar silinmiyo gitmiyo. Galiba anladım, öylesine yapışmışki ben diyeyim şeker siz diyin yağ. Olacağı bu işte. offf off hayata karşı offlamaktan başka çare kalmıyo bazen.. amaaannn ammada çok karaladım bu kadar yeter sayfa yırtılacak artık yazmaktan :)

bittiii......

1 yorum :

Sende karala bişeyler ☺

 

blogger templates | Make Money Online