Tekrar geri dönmek çok güzel...



YENİ YILINIZ KUTLU OLSUNNN

Geçte olsa Kutlamak İstedim..

Efendim taa geçen seneden beri bloğumdan vede sizlerden uzakta kendi sorunlarımla baş başa hayat mücadelesi içerisindeydim. Yaklaşık olarak 1 ay kadar önce (sanırım o kadar oldu, günleri bile sapıtıyorum :P ) yüz felci geçirdim Allah'tan hafif derecede olmuşta kolayca geçti 1 ayda o sıralar oldukça sıkıntılı anlar yaşadım. Şükürler olsun ki Allah'ım yardım etti ve kısa sürede iyileştim. Sağlığımız yerindeyken kendi sağlığımızın kıymetini, değerini bilmiyoruz malesef genelde bir problemle karşılaştığımızda hasta olduğumuzda iş ciddiyete bindiğinde birşeylerin farkına varıyoruz. Yani diğeceğim o ki birşeyler olmadan rahatsızlıklar oluşmadan tedbirimizi alalım ki sıkıntılarla savaşma zorunda kalmayalım. Kalıcı zararlarla karşılaşmayalım. İnsan sağlığı trilyonlardan bile çok değerli herşey yapılır para bulunur yapılır satılır alınır ama "Sağlık.." kaybedildiğinde geri dönüşü olmayacak bir konuma geldiğinde, isterse kâinât'ı satın alacak düzeyde mal mülk olsun kesinlikle satın alınamaz.. O yüzden Lütfen kendinize dikkat edin, özellikle soğuk havalarda iyi giyinin ve yüzünüzüde koruyun. Sorunsuz vede sağlıkla dolu mutlu günler sizlerin olsun arkadaşlar..

Yorumlar