Jehan BARBUR - Hangisi Sen - SkyTürk Akustik Performans - Şarkı Sözleri




Hangisi Sen

Çok şey saklıyordun yalanla dolanla
Dolandırdın hayatımı ucuz bir masalla

Peki
Hangisi sendin?
Hangisi bendim?
Olduğun gördüğüm mü?

Yani
Hangisi sendin?
Hangisi bendim?
Kör bir düğüm mü?

Çok şey saklıyordun hayatımdan
Yalanlar söylüyordun gıyabına

Yani
Kırıyorsun, parçalıyorsun
Yok sayıp kendimi bana unutturuyorsun

Yol bulup susmaya çalışırken
Konuştu cümleler içimden
Hangisi sen?
Hangisi ben?
Bunaldı mış gibilerden

Gerçeği yok aslı bozuk
Dünyanın özü donuk donuk

Çok şey saklıyordun hayatımdan
Yalanlar söylüyordun gıyabına

Hangisi sendin?
Hangisi bendim?
Olduğun gördüğüm mü?

Yani
Hangisi sendin?
Hangisi bendim?
Kör bir düğüm mü?

Yol bulup susmaya çalışırken
Konuştu cümleler içimden
Hangisi sen?
Hangisi ben?
Bunaldı mış gibilerden

Gerçeği yok aslı bozuk
Dünyanın özü donuk donuk

Çok şey saklıyordun hayatımdan
Yalanlar söylüyordun buzdan


Söz: Jehan Barbur
Müzik: Jehan Barbur
Albüm: Hayat


Kaynak: AnatolianRock

Yorumlar