Melis Danişmend - The House Cafe Konseri Canlı Akustik Performans

Melis Danişmend 
The House Cafe Konseri  
Canlı Akustik Performansı

Ceylan Ertem'i tesadüfi olarak farkettiğim gibi Melis Danişmend'i de keza aynı şekilde milyonlarca videonun arasında buldum. Melis'inde oldukça farklı ve etkileyici bir sesi olduğunu düşünüyorum. Bu farklılık, etkileyicilik kişiden kişiye elbetteki değişecektir. Ancak şunu söyleyebilirim, hakikaten farklı bir ses tonu var ve Cranberries Grubunun solisti Dolores O'Riordan
'ın tonuna yakın bir tat var sanki sesinde. Şarkılarında tonlamaları cidden dinlemeye değer. En azından ben dinledikçe dinlemek istiyor, tüm şarkılarını araştırıyorum. Peki ya siz? Eğer sizde benim gibi aynı düşünceye sahipseniz ya da olmak isterseniz  Tıklayın Oynat tuşuna. Arkanıza yaslanın ve dinleyin. Kim bilir belki fikriniz değişir ve sizde dinlemeye karar verirsiniz? ;) 

Not: Zevkler ve renkler elbetteki tartışılmaz ancak, sizde eğer benim gibi Akustik yorumlara karşın zaafiyetiniz varsa bu yorumdan da eminim zevk alacaksınız. Benden söylemesi... Neyse sizi başbaşa bırakıyorum Melis'cikle...



Yorumlar