Uzun bir aradan sonra yine ben...


Evet arkadaşlar bir ayı aşkındır bloguma yazı yazamadım ama oldukça zor günler geçirdim yoksa blogsuz ve sizsiz kalabilirmiyim :S Teyzemlere yardım için okullarına gittim oradada bağlantı oldukça kötü ilçeden uzakta bir yer olduğu için internete bağlanma fırsatımda olmadı. Ardından daha önceden cafesinde çalıştığım ve abim olarak gördüğüm eski patronumun dedesi vefat etti onun üzüntüsü ve şaşkınlığı ile gittim cenazesini defnetmeye hayat böyle işte bu gün varız ama yarın var mıyız yok muyuz hiç bir şeyin garantisi yok. Bir çok ürünün belli bir zaman içinde garantisi var ama insanın hiç bir garantisi yok. tek garantimiz güçlür bir İMAN... Lütfen hayatı sırf yaşamak için yaşamayın kendiniz için ve diğer haytatınız içinde birşeyler yapın...

Sevgiyle kalın..

Yorumlar