Evimizin yeni neşeleri "Şehzade ve Pamuk"

Yaklaşık 1 ay kadar önce 1 Sultan papağanı ve 1 muhabbet kuşu aldık. Daha doğrusu abim aldı. Onların bakımıyla ilgileniyorum eve beli bi ölçüde alıştılar ama daha tam olarak alışamadıklarından dolayı el teması yeteri düzeyde değil. Sabahları ötüşleriyle uyanmak bazen sinir bozucu olsada bazende insanın hoşuna gidiyo günün ilk ışıklarına kuş sesleriyle merhaba demek bambaşka bi duygu :)



ŞEHZADE

Şehzade;
Elimden marul ve elma yemeyi çok seviyor. Ama daha tam olarak alışamadı bize hala sevemiyorum ısırıyor zamanla uysallaşacağından ve evcilleşeceğinden eminim. :) Saçlarımızda jölelemiş gibi orijinalinden böyle geldi cinsiyeti konusunda daha tam olarak bi bilgiye sahip olamadığımız için ilk başta erkek diye şehzade dedim ama sonra dişi gibi ses çıkarttığı için pıtırcık dedim bakalım 1 yaşına geldiğinde erkekmi dişimi olduğu tam anlamıyla anlaşılacağını düşünüyorum. Satıcı erkek demişti ama onlarada pek güven olmuyor malesef.



BU BICIRIKTA PAMUK:)











Bu iki tatlıya bakmak konuşmak onlarla ilgilenmek bi başka. Gerçektende öyle. Pamuk parmağımı kaşır gibi gagasıyla gıdıkladı diliylede parmağımın tadına baktı tanımaya çalıştı öyle şekerki :) Bazen başını ve gagasını kaşıyorum telin dışından doğru az az başını çevirerek başının her tarafını kaşıttırdı. Bu yavrucaklarında ilgiye sevgiye aynı insanlardaki gibi ihtiyacı var hemde çok. Annelerinden vede babalarından ayrı kaldıkları için bu yönde sevgi ve ilgi yönünde aç kalmalarına gönlüm razı olmuyor.


HERKESE BÖYLESİ ŞEKER TATLIŞLARI TAVSİYE EDERİM :) EVİN HAVASI Bİ BAŞKA OLUYO BU TATLIŞLARLA ;)

Yorumlar