İş arayanlar İş verenler ILANLARINIZ BURAYA..!!!

Öncelikle sizlere bu haberi vermemdeki sebep, çok sevdiğim vede değer verdiğim ayrıca bir abla olarak bağrıma bastığım Eda ablacığımın kadim dostu Esra hanım ve arkadaşı Seda hanımın çok güzel bir şekilde düşündükleri ve hayata geçirmek istedikleri projelerine minikte olsa katkıda bulunmak ve destek olmak adına sizlerle paylaşmaktı. Kendilerinden yola çıkarak şuanki zor hayat şartlarında ve zor yaşam standartlarında bulmakta zorlandıkları
için kendi alanlarında bir iş sahibi olmak hayatlarını belli bir ölçüde devam ettirebilmek için bir işte çalışmak adına böyle bir projeyi hayata geçirmek istemişler. Bize düşende onlara bu konuda destek olarak yardımcı olabilmektir. Umarım sizlerle paylaşarak katkıda bulunabilmişimdir. Eda ablamın sitesinde yayınladığı yazısını sizlere aynen iletiyorum.
Başlık neden freelance hemen onu belirteyim. Benim kadim bir
dostum var Esra. Esra ve arkadaşı Seda ile birlikte güzel bir
proje doğurmuşlar. Daha bebek yani. Ben de hemen Freelance-im’iz diye yazmak istedim. Çünkü iki bayan bu yola gönül koymuşlar.
Edi’de hemen sahiplenmek istedi. Bir nebze olsun çorbada tuzum
olsun da tanıtayım dedim. Okuyan beyler ve bayanlar bu güzel hanımlara sizler de destek verip sitelerinizde yazarsanız inanın
ben de Esra ve Seda kadar mutlu olacağım. Hem para kazanmak
adına çok faydalı bir proje. Çünkü freelance iş arayanlar veya
iş verenler siteye ilan bırakabilirler. İlanınızı hazırladıktan sonra,
freelanceim@gmail adresine gönderebilirsiniz. İlanınız
siteye ulaştıktan sonra, en kısa zamanda yayınlamaya çalışacaklarmış.


Hatta blogu olmayan okurlar Esra’nın bu yazısını e-posta olarak dostlarına yollarsa çok sevineceğim.

Şimdi Esra’nın kaleminden: Okuldan mezun olduktan sonra, kendi işimin haricinde Freelance bir şeyler de yapmayı çok arzuluyordum fakat iş bulmada ciddi sıkıntılar yaşıyordum. Türkiye’de iş
verenler güven eksikliğinden dolayı freelancerlarla çalışmak istemiyorlar. Bu sebepten dolayı, iş bulmak da sıkıntı çekiyordum. Benim gibi freelance çalışmak isteyen bir çok kişinin de, aynı sorunu yaşadığını farkettim. Bu yüzden, arkadaşım Seda ile birlikte
Freelance-im’i kurmaya karar verdik. Bunu yaparken de amacımız Freelancerlar ve iş verenleri aynı platformda bir araya getirmekti. Bundan sonraki amacımız ise, daha çok kişiye ulaşıp, bizimle aynı sıkıntıları yaşayanlara biraz olsun yardımcı olabilmek. Eğer sizin de freelance işe veya elemana ihtiyacınız varsa freelanceim@gmail.com kendi tanıtım yazınızı gönderin ve biz de en kısa zamanda yayınlayalım







Yorumlar